Glavni projekat petlje Radnička

Idejni i glavni projekat raskrsnice Radnička u poziciji ukrštanja UMP-a sa Radničkom ulicom i povezivanjem na petlju Hipodrom i Bulevar Vojvode Mišića.

HPS PROJEKAT

Izazov

Petlja Radnička je osmišljena tako da poveže unutrašnji magistralni poluprsten (UMP) sa Radničkom ulicom i Bulevarom Vojvode Mišića. UMP je nova saobraćajnica za koju se gradi novi most preko Save (Most na Adi). Nakon prelaska preko Save saobraćajnica preseca Radničku i ulicu Vojvode Mišića, tramvaj i železnicu.

Sve ove ulice su glavne gradske ulice sa gustim saobraćajem. Prisustvo pruge, tramvaja, biciklističkog i pešačkog saobraćaja bilo je važno za projektovanje specifičnog rasporeda ove petlje.

HPS PROJEKAT

Rešenje

Problem je rešen prstenom koji je na međunivou između Radničke ulice i UMP-a. Saobraćajnice i prsten su povezani sa 6 rampi i još nekoliko veza koje obezbeđuju povezanost u svakom mogućem pravcu.

Objekti i stanica za tramvaj (laki metro u budućnosti) su projektovani tako da se omogući povezivanje tramvajskog sistema ka Banovom brdu i Rakovici. Projekti rekonstrukcije i zaštite su urađeni za sve gradske komunalne instalacije koje prolaze kroz područje. Ovo uključuje primarne instalacije Vodovoda (prečnika 900 i 500mm) potisne kanalizacione mreže, elektro i telekomunikacione vodove. Odvodnjavanje petje je rešeno zatvorenim separatorskim sistemom.

Pešačke, biciklističke staze, stepeništa i liftovi omogućavaju prolaz i pristup do autobuskih i tramvajskih stajališta.


All rights reserved © Hidroprojekat-saobraćaj d.o.o.